Vásárlás Szállítás

Megrendelés menete:

1.  A megvásárolni kívánt terméket darabszám kiválasztása után helyezze a kosárba.

2.  Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza ki a további terméket és darabszám kiválasztása után helyezze a kosárba.

3 "Kosár" gombot a lap tetején találja.

  • A nem kívánt terméket az  „eltávolítás”  négyzet kipipálása után az "Adatok frissítése" gombra kattintva távolíthatja el 
  • Mennyiséget is korrigálhat, a kívánt darabszám beírás után az "Adatok frissítése" gombbal kerül a kosárba a termék.
  • "Tovább nézelődöm" gombbal visszatérhet az áruházba további termékekért.

4.  "Pénztár" gombot a lap tetején találja.

  • A "pénztár" gombra kattintva eldöntheti, hogy regisztrált, vagy regisztráció nélküli vásárlóként folytatja a vásárlást.
  • Amennyiben regisztrál, úgy a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül!
  • A  regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie. 
  • A vásárlói fiók létrehozásakor megadott adatait a Vásárló a saját vásárlói fiókjába történő bejelentkezést követően az Adataim menüpont alatt módosíthatja.
  • A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges, de minden vásárlásnál újra meg kell adnia a a szállítási és számlázási adatokat.

5.  Jelölje be a megfelelő gombot, majd kattintson a "tovább" gombra.

6.  Termék megrendelése - 1. lépés

  • Adja meg a kért adatokat a számlázáshoz és szállításhoz majd kattintson a "tovább" gombra.
  • Felhívjuk a tisztelt megrendelő figyelmét a telefonszám, és az e-mail cím pontos megadására, ezek hiányában meghiúsul a kapcsolatfelvétel, és a megrendelés teljesítése.

7.  Termék megrendelése - 2. lépés

  • Jelölje be a szállítási iletve fizetési módot, olvassa el, majd jelölje meg, hogy elolvasta és elfogadta az Általános Szerződési Feltételeket, végül kattintson a "tovább" gombra.
  • Ebben a menűpontban megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatosan.

8.   Ellenőrizze megrendelését!

  • még módosíthatja megrendelését a "Módosítás" szavakra kattintva.
  • Ha minden adatot megfelelőnek talál, kattintson a

9.  "Rendelés Jóváhagyása" gombra. ezzel tudja elküldenii megrendelését.

A megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap E-mail-ben. Az email- ben történő vissza igazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. Az e-mail-ben történő automatikus visszaigazolás 2 órán belül meg kell, hogy történjen.  Amennyiben 2 órán belül nem kap semmilyen visszaigazoló levelet, kérjük, jelezze ezt Vevőszolgálatunknak a +3630 / 930-38-27 telefonszámon.

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően E-mailben vagy a 06 -30-930-38-27 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag postázása előtt minden következmény nélkül.


Házhoz szállítás díjszabása:  a termék súlyától függő amit a kiválasztott átvételi mód után automatikusan számít fel a program a megrendelés leadása előtt látható.

Nem számítunk fel szállítási költséget a Vásárló részére:

  • Személyes átvétel esetén
  • Ha szakemberünk általi beszereléssel együtt rendeli meg a vevő a berendezést.

Házhoz szállítás, információk:

  • Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.
  • Amennyiben telefonos egyeztetés után elküldtük Önnek a rendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre. Ez esetben a szállítási költség Önt terheli.
  • Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a futárszolgálat a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, stb. Ilyen esetben még 2 szer próbál a futárszolgálat kézbesíteni.
  • Amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a postaköltség újbóli felszámításával elküldjük Önnek.
  • Amennyiben egy megrendelőtől két alkalommal is visszakapjuk a csomagot, fenntartjuk a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban csak előre fizetés esetén küldjünk újra csomagot.
  • A ProFilter Hungary kft szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el.
  • A Vásárló a szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 napon belül indoklás nélkül elállhat.
  • Ezen felül, bármely termékünkkel nincs megelégedve, azt küldje vissza nekünk 14 napon belül és mi visszafizetjük a teljes vételárat.
  • Ez vonatkozik a bontott csomagolású termékekre is, kivételt képeznek a szűrők víz alá helyezett betétei.
  • A célunk, hogy hogy Ön elégedett legyen a termékkel és legközelebb is az Ön rendelkezésére állhassunk!